afbeelding

afbeelding

dinsdag 19 april 2011

De tuin is echt geweldig om te zien.

Ik vind het altijd zo mooi om te zien dat in de natuur alle kleuren bij elkaar passen.
Ik heb hoofdzakelijk roze, paars, blauw en wit met af en toe een rood tintje in mijn tuin.
Maar regelmatig duikt er toch ook gewoon een gele of oranje bloem op en zodra iets bloeit kan ik het er niet meer uittrekken, dus genieten we daar ook maar van.
Het is ook heerlijk om buiten te fietsen of te lopen, want de lucht hangt helemaal vol met van die heerlijke bloeiende bomengeur.
Wat is de lente toch heerlijk, helemaal als het zulk lekker weer is.
'k hoorde deze week ook het liedje van Toon Hermans weer (gezongen door Trijntje Oosterhuis) Lente me, zomer me, enz. Heel mooi, hier te vinden http://youtu.be/hI60IxHlDyo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten