afbeelding

afbeelding

woensdag 15 juni 2011


Een paar daagjes naar Parijs geweest, maar ik heb intussen niet stilgezeten.
Zoals ik al van plan was, ben ik onder anderen met mijn uitprobeer lapjes bezig geweest.
Op de roze heb ik allemaal knopen genaaid in de kleur van het lapje eronder.
Ze zijn verschillend van grote, vorm en materiaal.


De blauwe is nog niet af, ook lastiger om er een geheel van te maken, maar wel weer spannend dus.
Ik wilde daarnaast nog wat fototjes laten zien van Parijs, maar die zijn met mijn mobiel gemaakt en ik kan ze nog niet echt op de computer krijgen,
Misschien een volgende keer.



Je kunt op de foto's klikken om ze te vergroten.
Ik heb al deze vierkantjes een meander rand gegeven met mijn NIEUWE naaimachine (wat een genot).
Daarna met een viltdraad geprobeert ze met elkaar te verbinden.
Nu ben ik ze aan het bewerken met kraaltjes en woldraad.
En misschien komt er nog wel meer materiaal bij.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten