afbeelding

afbeelding

dinsdag 24 april 2012

Goed beveiligd

We zijn zondag naar de joodse markt geweest maar ik had m''n fototoestel niet bij me, dus geen fotos. Die komen nog wel een keer.
Ik kan er nog niet zo aan wennen dat we zaterdag zondag vieren .Dat zondag een gewone werkdag is moet ik vooral erg aan wennen.
Altijdlopen hier veel soldaten rond, als je een groot winkelcentrum binnengaat moet je door een detectiepoortje en je tas door een scan of ze kijken erin, als je het busstation inwilt, zelfde verhaal en zo op straat of in de suq staan er overal groepjes van 2 of 3 soldaten.
door de tram loopt regelmatig iemand onder en achter stoelen en banken te kijken om te kijken of er geen tassen vergeten zijn of verdachte pakketjes liggen.
Zo zijn er al veel aanslagen voorkomen en is het aantal behoorlijk terug gebracht.

1 opmerking:

  1. Hallo Saakje en Henk,

    Kan me voorstellen dat je het raar vindt om op zondag naar de markt te gaan.
    Trouwens best erg dat er zo veel soldaten nodig zijn voor de beveiliging van de inwoners.
    Succes daar,

    Groetjes Gerda Vogelzang

    BeantwoordenVerwijderen