afbeelding

afbeelding

donderdag 19 april 2012

De verrassingsquilt


Voordat we naar Israel vertrokken hebben we op de quiltclub afgesproken dat we de verrassingsquilt uit quiltnieuws gaan maken. Nou dames ik heb alle vierkantjes met hartjes klaar.
Een van de hartjes is verdwaald.
Een van de vrijwilligers had in Tel Aviv door een ongelukje een gat in haar broek, toen ze mij bezig zag met de hartjes werd ze helemaal enthousiast. Kan ik er een op mijn broek naaien was de vraag. En zie hier het resultaat. Dit hartje beland uiteindelijk in Londen.

3 opmerkingen:

  1. gaaf quilt! lachen dat er eentje een wereldreis gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moet ik natuurlijk wel reageren....., dat snap je...... ;)
    Wat een lieve hartjes! En het hartje wat naar London gaat heeft echt haar plekje al gevonden.
    Heel "hart"elijke groeten uit Ommen en ik denk heel vaak aan jullie en wens jullie Gods nabijheid toe met alles wat jullie ondernemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, zeg!
    Nog een fijne tijd, en Gods zegen bij jullie werk daar!
    Groeten Marnix, Sietia, Tim, Michiel, Danique

    BeantwoordenVerwijderen